معرفی کتاب تدبیرهای کلیدی برای موفقیت
همین یک کتاب کافیست تا موفق شوید!


همه ساله کتاب های زیادی درباب راه های موفقیت چاپ میشود و کسب موفقیت یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم است اما مطالعه این کتاب ها جز پرکردن جیب ناشر اثر چندانی در موفقیت فردی ندارد. برخلاف این دست کتاب ها، در ماه های اخیر کتاب تدبیرهای کلیدی برای موفقیت به چاپ رسیده است. در کتاب «تدبیر های کلیدی برای موفقیت»راه های رسیدن به موفقیت را نویسنده شجاع و به موفقیت رسیده آن بدون مطالعه و ملاحظه ی حتی یک کتاب به ما آموزش می دهد! شاید سؤال باشد که اگر اینگونه است پس ما چگونه این کتاب را نخوانده از محتویات درون آن آگاه شویم؟! در پاسخ باید گفت این کتاب استثاست و مطالعه این یک کتاب برای رسیدن به این مهم یعنی موفقیت از ضروریات کار شماست.
از همین حیث به همه ی افرادی که تا کنون کتاب نخریده اند و نخوانده اند و حوصله ی مطالعه ندارند توصیه می شود حداقل تنها همین یک کتاب را مطالعه کنند زیرا که با مطالعه آن بدون مطالعه ی حتی یک کلمه از کتاب های دیگر به موفقیت کامل در همه زمینه ها از جمله وزیر شدن برسید و در منزل و یا اتاق کار خود یک چای آویشن با طعم آرامش بخورید و برای شکست مشکلات از جمله نداشتن مسکن هر روز جلوی آینه کلمه ی «مسکن مهر مزخرف است» را با خودتان تکرار کنید تا به یک مسکن فوق لاکچری دست یابید.

حال که راه رسیدن به موفقیت را یافتید، لازم است بدانید که نویسنده در این کتاب شما را با روش رمز گشایی از جملات بزرگان عرصه‌ی تدبیر آشنا می کند و برای افرادی که خودشان توان تفسیر و قدرت هضم جملات و کلمات ثقیل را ندارند آنها را رمز گشایی می کند.

به عنوان مثال جمله ی «مخالفت هایی که با دولت در عرصه ی خارجی می شود از روی حسادت است.» (آقای اسحاق جهانگیری) این گونه رمز گشایی شده است:

مواظب حسادت ها باشید

متأسفانه در جامعه ی ما هنوز افرادی هستند که تصور می کنند تنها پیروزی و موفقیت باعث حسادت می شود و شکست خوردن حسادت ندارد. این معضل نشان دهنده ی فقدان آموزش صحیح به افراد حسود در جامعه است. حتی شکست خوردن هم می تواند باعث حسادت شود و این دلیل محکمی است برای قانونی که به آن اشاره کردیم: شکست خوردن هم نوعی پیروزی است. برای مثال دیپلماتی که با مذاکره، موفق به دریافت «تقریباً هیچ شده است، ممکن است از طرف سایر دیپلمات ها مورد حسادت قرار بگیرد و آن ها را وادار کند موافقت نامه ای با دستاورد «رسماً هیچ» منعقد کنند.

 

این کتاب که به نقد دولت یازدهم و دوازدهم میپردازد توسط نشر «شهید کاظمی» به چاپ رسیده است.

سایر کتاب های این مجموعه:

به عقب برنمیگردیم به قلم امین میمندیان

دادگاه اشیا به قلم رضا عیوضی

پروپوزارت به قلم فاطمه سادات رضوی علوی

گینفش به قلم امین شفیعی

تاریخ با تک ماده به قلم امین صالحی

ثبت ديدگاه




عنوان