معرفی کتاب برای بورس بازان تير
پاچه‌ات را باز بگذار!

راه راه: بورس چرا و چقدر؟    کارگزار چگونه؟   آیا خرید هیجانی واقعیت؟    از چه تاریخی انسان هیجانی؟ نقش دولت‌ها در هیجان انسان یا برعکس؟ چگونه برپا شد؟ تخم‌گذار یا هوازی؟ طمع چند سوراخ و تا کجا؟ 

جواب همه این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر را می‌توانید در کتاب «میگم اینو بخر پشمک» پیدا کنید. این کتاب که نوشته «ای. پی. اِس. پولبَک» می‌باشد، توسط «خِپاره سِپَکنا» ترجمه شده و انتشارات بوشکا آن را به صورت مُجاز- محدود، به زیور طبع آراسته است. البته ترجمه‌های دیگری نیز از این کتاب با نام‌های «اونی که خوردی مال من بود» و «پاچه‌ات را باز بگذار» به بازار عرضه شده که ارزش بنیادی چندانی ندارند و در گزارش مجمع هم نتوانستند انتظارات سهامداران را برآورده کنند.
در مقدمه کتاب می‌خوانیم:«همین الان کتاب را زمین بگذارید، عضلات خود را شُل کنید و ترجیحاً به جایی تکیه دهید، زیرا به زودی خواهید فهمید یک پوند ماست یک اینچ روغن رویش هست!». همچنین در این کتاب، چگونه با خرید سهام شرکت‌های دولتی از صندوق دولت، دولت را به نیابت از دولت، وکیل خودتان در امور سهام دولت در شرکت‌های دولتی می‌کنید؛ به صورت کامل و با رسم شکل، توضیح داده شده است.
می‌گم اینو بخر پشمک را می‌توانید از دکه سیگارفروشی روبروی تالار بورس تهران، به سه برابر قیمت، خریداری کنید. باید یادآور شویم که مطالعه این کتاب برای همه کسانی که یک کد بورسی دستشان گرفته‌اند، بی‌فایده است و بهتر نیست.

يك ديدگاه

  1. محمدحسین صادقی ۱۳۹۹-۰۲-۳۰ در ۶:۳۱ ب٫ظ- پاسخ دادن

    واقعا به درد اونا که کد بورسی دارن نمیخوره 🙂

ثبت ديدگاه




عنوان