افزایش تلفات پس از واکسن کرونا
پیک دوم ضربه ملایم مغزی در امریکا

راه راه:

تلفات ناشی از ضربه ملایم مغزی در ایالات محتده امریکا مجددا افزریش یافت.
در ایامی که ایالات متحده امریکا توانسته با تولید واکسن از گسترش بیماری کرونا جلوگیری نمایند تلفات ناشی از ضربه ملایم مغزی رو به افزایش نهاده است.

به گزارش خبرنگاران محلی مستقر در شهر نیویورک یکی از شهروندان این شهر دو روز پس از تزریق واکسن کرونا در خیابان منتهی به منزل خود با یک دوچرخه تصادف کرد و در دم جان باخت. پزشکان علت مرگ وی را ضربه ملایم مغزی عنوان نموده اند.
همچنین در شهر شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی نرسیده به کبابی عمو مایکل و پسران به جز جوزف،‌ یک مرد میانسال که به وسیله اسکوتر در حال مراجعه به محل کار خود بود با سرعت ۲ کیلومتر در ساعت به درخت برخورد نموده و قبل از رسیدن به بیمارستان میلاد شیکاگو جان خود را از دست داد. لازم به ذکر است فرد مذکور هفته گذشته به علت تزریق واکسن کرونا به عنوان داوطلب مورد تشویق مقام های محلی قرار گرفته و هدایای ارزشمندی به وی تقدیم شده بود.
در شهر فیلادلفیا واقع در ایالت پنسیلوانیا نیز کارخرابی کلاغ بر روی سر یک جوان باعث ضربه ملایم مغزی و در نهایت مرگ وی گردید. همسر وی در خصوص روز حادثه و اتفاقی که برای شوهرش به وقوع پیوست به خبرنگار ما گفت:
(در حال گریه). “همه چیز داشت خوب پیش میرفت. نمیدونم چرا این طوری شد. آلبرت تازه واکسن کرونا زده بود و هممون از این بابت خیلی خوشحال بودیم. اون میگفت دیگه دوران ترس و وحشت از این بیماری تموم شده. اون روز هم رفت تو پارکینگ که درب پارکینگ رو تعمیر کنه. من هم رفتم براش قهوه ببرم که دیدم وسط پارکینگ افتاده. (گریه شدید). سریع به اورژانس زنگ زدم و آمبولانس اومد آلبرت رو برد. ولی وقتی خودم رسیدم به بیمارستان کار تموم شده بود. دکترش بهم گفت دلیل مرگ آلبرت کار خرابی یه کلاغ در حال پرواز روی سر آلبرت بوده که به علت الکترو کاردیو و اکس تایزن موجود در مدفوع کلاغ و رسوخ اون به لوب میانی لنفوسیت های مغزی همسرتون باعث شده ایشون نتونن به زندگی ادامه بدن. ولی من تا اومدم به دکتر بگم که پارکینگ ما سقف داره از حال رفتم و دیگه نفهمیدم چی شد”.
در همین زمینه گزارش های دیگری در خصوص مرگ شهروندان امریکایی به واسطه ضربات ملایم مغزی به دستمان رسیده که به محض تکمیل در بخش های دیگر خبری به استحضارتان خواهد رسید.
پایان خبر./

يك ديدگاه

  1. س ۱۳۹۹-۱۰-۲۰ در ۰:۴۵ ق٫ظ- پاسخ دادن

    ضربه مغزی! برای بی مخها هم موثره؟
    خیلی خوب بود

ثبت ديدگاه




عنوان