اخبار حوزه عفاف و حجاب
۴شنبه های بدون ماسک مسیح علی‌نژاد آغاز شد

راه راه: سلام

با اخبار حوزه عفاف و حجاب در خدمت شما هستم

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد شدید از عملکرد سازمان‌های متولی برخورد با بی‌حجابی، ضمن نقل قول از معاون فرهنگی این سازمان بیان کرد اهمیت کار فرهنگی خیلی بالاست. ایشان در ادامه در نقل قولی دیگر از وزیر فرهنگ افزود: داخل یک ظرف آجیل، گردو، فندق و پسته که از همه مهمتر و با ارزش‌تر هستند، پوست‌های محکم‌تری هم دارند. پس خواهرم دقت کن.

رئیس ستاد مشترک ناحیه ۱۹ امر به معروف و نهی از منکر شمال تهران گفت: وضعیت حجاب در جامعه جالب نیست. ایشان در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه های متولی خاطرنشان کرد، باید برای برخورد با پدیده بی حجابی کار فرهنگی کنیم. ایشان در انتها یاداور شد حتی مبل هم روکش دارد. پس خواهرم دقت کن.

رئیس پلیس فضای مجازی ناحیه ۱۶ شرق، ضمن تذکر به کاشفان حجاب در فضای مجازی افزود: باید برای برخورد با پدیده بی حجابی کار فرهنگی کنیم. وی در انتها گفت شما تاچ گوشی توی دستتان هم گلس دارد! پس خواهرم دقت کن.

معاون فرهنگی قائم مقام سخنگوی سازمان آب و فاضلاب کشور، شعبه جنوب، در نشست خبری خود، ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه های متولی امر حجاب افزود: باید برای برخورد با پدیده بی حجابی کار فرهنگی کنیم. ایشان در پایان خاطرنشان کرد، ما حتی دور لوله‌های اصلی آب شهری هم پشم شیشه می‌پیچیم. پس خواهرم دقت کن.

رئیس اتحادیه واردکنندگان و دلالان چادرمشکی با ابراز رضایت از بالا نرفتن قیمت چادرمشکی طی سه روز گذشته، بر لزوم کار فرهنگی در مبارزه با بی‌حجابی تاکید کرد. ایشان در ادامه ضمن انتقاد از متولیان برخورد با واردات پارچه که نهایتا منجر به رشد پدیده بی‌حجابی می‌شود، خاطرنشان کرد، حتی جنس‌های وارداتی ما هم کاور دارد. پس خواهرم دقت کن.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز گلایه از دستگاه‌های متولی برخورد با بی‌حجابی، بر اهمیت کار فرهنگی در مقوله بی‌حجابی تاکید کرد و خاطرنشان نمود: حتی پاهای ما هم توی مجلس جوراب دارد ولی باز با این وجود ما برای محافظت بیشتر کفش می پوشیم. پس خواهرم دقت کن.

و اما آخرین خبر: مسیح علی نژاد ضمن تشکر از عملکرد نهادهای متولی برخورد با بی‌حجابی خاطرنشان کرد: دقیقا همون کاری رو می‌کنید که من می‌خوام.

ایشان در ادامه ضمن تاکید بر لزوم کار فرهنگی در مقوله حجاب، به قانون اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی اعتراض کرد و از مردم خواست تا به کمپین ۴شنبه‌های بدون ماسک پیوسته و ۴شنبه‌ها ضمن برداشتن ماسک‌ها از روی صورت، به مکان‌های عمومی و شلوغ رفته و ضمن سرفه کردن در صورت هم از هم فیلم بگیرند.

 

تا اخبار بعدی خدا یار و نگهدارتان

ثبت ديدگاه




عنوان