گزارشی از اختلاس زلنسکی و دوستان
او ته‌تغاری ماست!

بر اساس گزارش کیِف‌فیوز، به نقل از باجه‌دار سوم بانک شخصی مسؤولان وقت اوکراین، زلنسکی و حواریون از چمدان‌های ارسالی کمکی آمریکا، ۴۰۰میلیون دلار وام بلاعوض اخذ نکرده‌اند و یک ساندیس آلبالو هم رویش سر کشیده‌اند.
«کاذب آلوده‌کلام» در واکنش به این فقدمال در صفحه شخصی‌اش نوشت: «در غرب جان و بروبچ تحت‌حمایت، اختلاس تعریف ندارد. این وصله‌ها (اختلاسگری!) به چشم‌رنگی‌های عزیز نمی‌چسبد.» 
همچنین مدیرعامل سای‌دست‌خودرو در نشست امروز با اعضای شرکت اعلام کرد: «دهان این خارجی‌ها تحت عنایات دوبل! این مبلغ معادل هفتاد دستگاه جینای بدون‌رنگ است که چند برابر عرضه بازار ماست؛ پرچرب». 
در ادامه واکنش‌ها به این ماجرا، به نقل از منبع سوپرآگاه، مدیر مدرسه هاپولی‌گران اندیشه‌مند به بغل‌دستی خود دستور تنظیم دعوت‌نامه‌ای به استاد زلنسکی را داده است. این مدرسه پیش از این به مدیر شرکت برنارد مدوف در وال استریت (۲۰۰۸) و میخائیل خودورکوفسکی از روسیه (۲۰۰۹) و محمدرضا پهلوی از ایران (۱۹۷۹) دعوت‌نامه استادی ارسال کرده بود که با مجازات، فرار و خفت این افراد مصادف شده و نتوانستند از محضرشان بهره بجویند.
همچنین به گزارش سلام مزارشریف، سخنگوی طالبان به نقل از رئیس‌الوزرای‌شان اعلام داشت: «اوکراین بشویم، آمریکاشدن بلد استی؟» 
لازم به ذکر است که پاپ‌موقت منهتن در واکنش به خبر مذکور در ویدئویی که در تیک‌تاک منتشر کرده است بیان کرد: «هر چه نباشد، دین از زندگی جداست. صدقه سوخت دیزل دولت عزیزمان به اوکراینی‌ها یک امر دینی است و نباید صرف دنیای آن مردک کمدین و اطرافیانش می‌شد». وی که در حال شنیدن اعتراف شهروندی مذهبی بود، با دهانی که به نظر پر می‌آمد خاطرنشان کرد: «اگر دولت جای این مبلغ، هفتاد دستگاه جینای بدون‌رنگ وارد می‌کرد و آن را به اوکراین صادر می‌کرد، الان این اتفاق نمی‌افتاد. چون صندوقش جادار است و جینا در گلوی‌شان گیر می‌کرد». ایشان در پاسخ به سوال شهروند اعتراف‌گر که پرسیده بود: «اگر جینا۲ (هاچبک) باشد صندوق نخواهد داشت؟» گفت: «فرزندم، تا به حال در کلیسا کتک خورده‌ای؟»
همچنین سردمدار رژیم سیسمونیستی در بیانیه‌ای به همتای خود در کاخ سفید اعلام داشت: «ما هفتاد سال است در جنگ هستیم و به شکل ماهانه از عزیزان خدوم شما هزینه دریافت می‌کردیم، لیکن هیچ‌گاه آن را در غیر موارد مصروفه استفاده نکرده‌ایم. برای بتن دیوار حائل، استحکام زمین‌های زندان در برابر سلاح قاشق، گاز اشک‌آور و ساخت شهرک‌ها استفاده کرده‌ایم. در شرایطی که پهلوی هم پلاس ما شده است و بچه‌دهن‌‌داری هم هست، سوال‌مان این است که چطور به ما پول ندادند؟ هشتگ غریب‌نوازی!» این واکنش با پاسخ سخنگوی وایت‌هوس (کاخ سفید) همراه شد و وی اعلام داشت: «نه! این قرارمون نبود… همیشه شعبون، یکبار هم رمضون. احترام برادر کوچک خود را نگه دارید. او ته‌تغاری ماست. (جان جان قدوبالا رو نیگا) وگرنه هر دوی‌تان را پیاده می‌کنیم».
در ادامه سخنگوی شخصی زلنسکی با اشاره به اینکه «ای خوش‌کمر برقصا!» اذعان داشت: «ما سه راه برابر خود داشتیم. اول صرف هزینه در سوخت که آسان‌ترین راه بود. دوم توزیع آن بین اقشار مردم که سخت‌ترین کار بود. سوم کسب تجربه و درک احوال قشر مرفه جامعه که به‌صرفه‌ترین کار بود. ما با سومی جلو رفتیم؛ چراکه دربرابر همه اقشار مسئولیت پذیرفته‌ایم و در این مدت جنگ متاسفانه تنها توانستیم احوال دهک‌های پایین را هم‌درد باشیم». ایشان به‌خاطر صدای قهقهه‌های نیمه‌مستانه‌ای که از اتاق بغل می‌آمد از فیلم‌بردار ما خواهش کرد در اتاق را ببندد.  

ثبت ديدگاه




عنوان