دلایلی دال بر دروغ بودن گزارشات
جور دیگر باید دید

اگر این روزها سری به اخبار بزنید مطمئناً اخبار جنگ فلسطین و اسرائیل اولین خبری است که از آن مطلع می‌شوید. دومین خبر هم احتمالا گزارشات متنوع تصویری و نوشتاری از اعلام همبستگی و حمایت مردم اقصی نقاط جهان از فلسطین و اعلام انزجار آنها از اسرائیل است که خب! باید بگوییم عادت خبرگزاری‌هاست که برای جذب مخاطب رو به گزارشات فیک می‌آورند و مردم هم که ساده، زود باور می‌کنند و اینها را می‌زنند تو سر مایی که می‌گوییم لعنت به جنگ؛ اما ما با دلایل زیر، به شما ثابت می‌کنیم این گزارشات دروغ است.
 
۱- فتوشاپ نیست 
واضح است که با فتوشاپ نمی‌توان این سیل جمعیت را اینقدر واقعی تصویر کرد. آخرین خروجی فتوشاپ‌کاران، الصاق کله نوید افکاری، روی بدن حسن یزدانی بود که خرده آبروی ما هشتک‌گذاران مجازی را به باد فنا داد. تصاویر اینچنین تمیز و در حد واقعی فقط کار هوش مصنوعی است (من خودم امتحان کردم که می‌گم). یکبار که برای پروژه مهم کاری با رفقا، مستقر در ویلای شمال بودیم، با هوش مصنوعی خودم را کنار نجم‌الدین‌ شریعتی و حاج‌آقا عالی و رسالت بوذری در محفلی نشاندم و تصویرش را برای مادرم که گفت کدوم گوری هستی ارسال کردم و تا همین لحظه، هر روز، مادر گرامی قربان دست و پای بلورینم می‌رود به‌خاطر پسر خلفش.
 
۲- با زبان روزه کسی حوصله راهپیمایی ندارد
از آنجا که حکومت‌ها در روز قدس که چله ماه‌ رمضان‌شان هست برنامه راهپیمایی تدارک می‌بینند و ملت را با زبان روزه اسیر خیابان‌ها می‌کنند، این تعداد جمعیت ساندیس‌خور هم که می‌بینند روز قدس خبری از ساندیس نیست، الان آمده‌اند برای جبران روز قدس سال آینده. البته ممکن است بپرسید «خیلی از جاهایی که در اعتراض به اسرائیل مردمش به خیابان‌ها آمده‌اند اصلا مسلمان نیستند که روز قدس داشته باشند» که خب! بپرسید.
 
۳- تظاهرات ضد خودشان که ندارند
اصلا چه کسی گفته هر جا تظاهراتی هست ضد اسرائیل است؟ هان؟ طی چند ماه گذشته چند ده تظاهرات در خود تل‌آویو و حومه برگزار شده. آخرینش هم همین دیروز بوده. خب مگر می‌شود یک جایی علیه خودش راهپیمایی اعتراضی داشته باشد؟ آن هم مدت طولانی؟ اصلا شما باور می‌کنید؟
 
۴- نقشه را خوب نگاه کنید
اگر بدانید قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل را چه کشورهای مهمی وتو کرده‌اند، آن‌وقت چندتا راهپیمایی در لندن و استانبول و آمستردام و سانفرانسیسکو و رم و واشنگتن، دیگر برای‌تان شکوهی ندارد. مثلا همین ایالت فدرال میکرونزی، درست است تا حالا اسمش را هم نشنیده بودید؛ ولی دلیل نمی‌شود وجود نداشته باشد. یا همین کشور فیجی، کافی‌ست پونز روی نقشه دیوار را بردارید، اگر زیر پونز سوراخ نشده باشد حتما نام فیجی دیده می‌شود، کشوری عظیم با جمعیتی معادل منطقه ۳ علی‌آباد سفلی. عظمت باید در نگاه تو باشد نه چیزی که به آن می‌نگری.
 
۵- نگاتیو اصلی را پیدا کنید
 یک عده هم هی این کلیپ نمازی که در واشنگتن خوانده شد را سند تو آل می‌کنند که ببینید همبستگی در بلاد کفر را، ببینید جمعیت انبوه نمازگزاران را! به این نکته توجه کنید که این کلیپ تقطیع شده است. اینکه انتهای فیلم را برش داده‌اند به خاطر این است که شما نفهمید جمعیت نماز شکسته می‌خوانند. در واقع اینها معلمان تهرانی هستند که برای فرم ارزشیابی‌شان مجبور شده‌اند با اتوبوس به واشنگتن بروند و در نماز جماعت شرکت کنند. به خاطر همین، مدارس تهران با کمبود معلم مواجه است. 
در انتها باید بگوییم دنیا هر وقت توانست تجمعی به وسعت گردهمایی‌های شهبانو یاسمین پهلوی برگزار کند، آن‌وقت می‌تواند ادعای همبستگی کند. اگر تمایل به حضور در این گردهمایی‌ها با حضور ایشان را دارید برای جلسه بعدی آف ویژه زدیم: میز سمت راست ایشان، با ناهار و نوشابه ۵۴۶ دلار، سمت چپ با ناهار و بدون نوشابه ۵۴۵ دلار. مورد وی‌آی‌پی هم که باز کردن در نوشابه توسط ایشان است ۶۵۰ دلار. طبیعتا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

۷ Comments

  1. علی حسینی ۱۴۰۲-۰۹-۱۸ در ۳:۵۶ ب٫ظ- پاسخ دادن

    آقا شماره ۴ تو یه لیگ بود
    :)))))))))))))))))))))))
    عظمت در نگاه تو باشد عالی بود :))

  2. سالاری ۱۴۰۲-۰۹-۱۴ در ۷:۴۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  3. سهراب ۱۴۰۲-۰۸-۲۸ در ۵:۲۳ ق٫ظ- پاسخ دادن

    اگر زیر پونز سوراخ نشده باشد 😂😂😂😂

  4. س ۱۴۰۲-۰۸-۲۲ در ۰:۰۲ ق٫ظ- پاسخ دادن

    😂

  5. فاطمه دهقان ۱۴۰۲-۰۸-۲۱ در ۱۱:۳۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    🤣🤣🤣

    • محمدعلی ۱۴۰۲-۰۹-۰۹ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

      چهارش عالی بود⁦:⁠-⁠)⁩

  6. 👌🏻👌🏻👌🏻 ۱۴۰۲-۰۸-۲۱ در ۷:۲۰ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود👌🏻👌🏻👌🏻

ثبت ديدگاه




عنوان