خبرکش
رای توپولیستی یا چی؟

رأی های توپولیستی

آقای همتی در این‌ دوره از انتخابات خیلی به سلایق مردم احترام می گذارد. شعر ترکی می خواند و‌ در مناظرات نقل قولی از ناصرحجازی می آورد. طبق آمار های جهانی جمعیت هندی ها بیشتر از آذری زبان ها است. در نتیجه ایشان می‌تواند با خواندن ترانه های هندی، انجام حرکات موزون هندی و در صورت نیاز زبان چینی رأی یک‌ سوم مردم دنیا را از آن خود کند. همچنین طبق آمارهای برنامه‌‌ فقید نود، پرسپولیس نسبت به استقلال طرفدار بیشتری دارد. در نتیجه عبدالناصر همتی می تواند با اشاره به سخنان علی دایی همزمان هم رأی تپل پرسپولیسی ها را جمع کند هم‌ دل ترک‌‌ ها را به دست بیاورد هم یه دونه “ر” دارد.

آب هست ولی کم است

محسن مهرعلیزاده در طرحی دقیق و‌ جامع از نخبگان کشور حمایت کرد. ایشان با توجه به داشتن مدارک مختلف اقتصادی، گواهینامه پایه سه،کارت همیار پلیس و… با استناد به گوگل به این‌ نتیجه رسیده‌ است که ۷۰ درصد مغز انسان را آب تشکیل می‌دهد. بررسی ها نشان میدهد فکرکردن موجب تبخیر آب مغز و سوخت فسفر سلول های مغزی میشود. لذا دکتر مهرعلیزاده طرحی جامع برای جوانان نخبه کشور ارائه داد تا در سطح پارک ها بستری فراهم می‌شود که آنها بتوانند در فضایی آزاد و بدون محدودیت آب بازی کرده‌ تا آب مورد نیاز بدنشان برای تحقیقات علمی تامین شود.

طرفداران جان بر کف

حامیان آقای رئیسی در اهواز در تلاش اند علاوه بر شکست رقبای ایشان ستاد کرونا را هم از پیش رو بردارند. پس از آنکه شایعاتی مبنی بر کشیده شدن دیوار توسط آقای رئیسی مطرح بود هواداران ایشان این نظریه را با رفتار خودشان باطل کردند. به گفته خبرگزاری آمدنیوز ایلان ماسک یکی از ثروتمند ترین افراد جهان این حرکت حامیان رئیسی را بی احترامی به خود تلقی کرد و ایران را به لیست تحریمی های خود افزود.

ثبت ديدگاه




عنوان