سلبریتی از کجا به‌ وجود می‌آید
سلبریتی کیست و چگونه؟!

پژوهشگران دریافته‌اند ابتدا یک نفر که به هیچ عنوان نسبتی با معرفش ندارد به صدا و سیما آورده شده و پس از توصیه‌های اکید و فراوان معرف (همان پارتی)، به عنوان سیاهی لشکر در یک سریال درجه چند وارد عرصه تلویزیون می‌شود‌.

برای نوگل نشکفته‌ بازیگری، سیاهی لشکر بودن می‌تواند رزومه‌ کاری فوق‌العاده خوبی باشد و هر چه پارتی کلفت‌تر؛ رزومه قطورتر و سنگین‌تر!

فرد مورد نظر با توصیه‌های بسیار و به‌خاطر حضور تاثیرگذار و درخشانش در سیاهی لشکر و رد شدن خیلی خوب از جلوی دوربین یک یا چند سریال، به عنوان نقش اول و یا مکمل نقش اول به مخاطب معرفی می‌شود. در صورت دیده شدن آن فیلم، این نوگل تازه شکفته با سر (همان کله) درون عسل افتاده و از آن به بعد پیشنهاد بازی در فیلم‌‌های سینمایی روی میزش ردیف می‌شود.

حالا او با انتخاب یکی از نقش‌ها به سینما وارد می‌شود و از آن لحظه به بعد دیگر با شاه هم فالوده نمی‌خورد!

فیلم سینمایی با حضور بازیگر جدیدالاورود بعد از اکران اگر مورد قبول بینندگان واقع شود، بازیگر مذکور تبدیل به یک سلبریتی می‌شود.

از همان لحظه به بعد سلبریتی مورد نظر برای خود این حق را محفوظ می‌داند که درتمامی مسائل اعم از پزشکی، وکالت، قضاوت، آشپزی، ورزش و قس علی هذا دخالت کرده و حکم‌های باور نکردنی ارائه دهد.

این حکم‌ها با توجه به سطح سواد آن سلبریتی می‌توانند از تعجب برانگیز تا محیرالعقول، حتی در حد شاخ درآوردن دسته‌بندی شود.

چون سلبریتی مورد توجه واقع شده توی دلش عروسی برپا می‌شود و به‌خاطر اینکه این عروسی تبدیل به عزا نشود، حاضر است دست به هر عمل شنیع و غیر شنیعی بزند.

از جمله انواع عمل‌های زیبایی یا فعالیت مجازی و یا تجاری؛ مثل افتتاح یک محل کسب با آزادی عمل فراوان!

این فرایند سلبریتی سازی معمولا شروعی یکسان و پایانی منحصر به گرین کارتی دارد.

ثبت ديدگاه




عنوان