در باب کشورهای پیشرفته
طنز روز | ملاحظاتی در باب انسان سگ نما!

خبر کوتاه بود و جانگداز، بیش از ده‌هزار انگلیسی تبدیل به انسان سگ‌نما شده‌اند. لباس‌های چرم شبیه سگ می‌پوشند و رفیقشان قلاده به گردنشان می‌اندازد و می‌بردشان گردش. یعنی شما در این جهان سوم اگر به پدر و مادرت بگویی من سگ می‌خواهم، دعوایت می‌کنند و می‌گویند سگ می‌خواهیم چه کار، ولی در کشورهای پیشرفته، والدین در حدی از فرزندانشان حمایت می‌کنند که خودشان می‌توانند بروند سگ شوند و یک لقمه استخوان حلال گیر بیاورند. حالا اگر ایران بود پدر طرف شب می‌بستش جلوی در می‌گفت تا صبح نگهبانی بده، بس که ما بدشانسیم.
تازه عقب‌ماندگی ما وقتی معلوم می‌شود که می‌فهمیم این زبان‌بسته‌ها مردان همجنس‌بازند و اینجوری دنبال پارتنر می‌گردند. وقتی می‌گوییم توی خارج همه چشم‌ و دل‌سیرند باور نمی‌کنید. بفرما، طرف برای پیدا کردن یک شریک جنسی ناچار است اینطور جنگولک‌بازی دربیاورد، تا بلکه یک نفر پیدا شود محل سگ بهش بگذارد.
تازه این حرکت، اقدامی در راستای حمایت از حیوانات هم هست. با اضافه شدن هر انسان سگ‌نما به جامعه، یک سگ نفس راحت می‌کشد. یعنی تا الان حدود ده‌هزار تا از سگ‌های انگلیس، جان سالم به در برده‌اند و در برابر بعضی افراد بیمه شده‌اند. واقعا طرح هوشمندانه‌ای است. الان بد نیست آمریکا هم آن را برای خودش بومی‌سازی کرده و چند انسان تمساح‌نما پرورش بدهد. چون چند وقت پیش یک تمساح در آمریکا به پست جوانی چشم و دل‌سیر خورده بود که زیاد از تمساح‌ها نمی‌ترسید‌. البته این چیزی از ارزش‌های آمریکا کم نمی‌کند و از بدشانسی خود تمساح بوده، ولی بد نیست برایش چاره‌جویی شود.
در پایان به این عزیزان سگ‌نما پیشنهاد می‌شود اگر از جانب خانواده تحت فشارند سری به ایران بزنند، ممکن است سلبریتی‌ای، روشنفکری، چیزی پیدا شود که به فرزندی قبولشان کند. البته شرطش این است که رفتارشان کاملا سگی باشد و از جراحی زیبایی و عقیم شدن هم نترسند.

يك ديدگاه

  1. محمد ۱۴۰۰-۰۶-۱۰ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ- پاسخ دادن

    لنتی های چشم و دل سیر خخخخ

ثبت ديدگاه




عنوان