مباحثات و مشاجرات به روایت آمار
قاچاق دکمه کولر

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از تحلیل داده‌ها و مشاهدات میدانی ناظرین و گزارش‌های مردمی، بحث‌وجدل‌های در خانه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ تا به این لحظه، به شرح زیر هست:

– تعداد نزاع‌های صورت گرفته سر گرفتن کنترل تلویزیون، ۱۴۸۶۵ بوده است. از این تعداد، ۱۲۹۶۵ عدد از آن‌ها به ناراحتی، ۳۵۹ عدد به گفتگوی تند و زننده و ۸۷ عدد نیز به قهر قهر تا روز قیامت ختم شده است. گفتنی است، ۴ مورد از این قهرها با جواب آیینه آیینه مواجه شدند که متاسفانه ۳ مورد از آن ها تا قیامت ختم نشده و بعد از حدود ۹۰ دقیقه به آشتی منجر شد.

– تعداد بحث‌وجدل‌های صورت گرفته سر روشن و خاموش کردن کولر، ۱۲۳۴۵ عدد گزارش‌ شده است. از این تعداد، ۶۵۳۴ فروند موتور سوخته روی دست خانوار رفته است. ۴۵ بحث به جدل ختم نشده و ۷۹۰ مورد از بحث و جدال‌ها نیز گزارش نشده است. (مخبرین حاضر در محل به مأمورین موظف آمارگیری، اطلاعات دقیق این بحث‌وجدل‌ها را رسانیده‌اند که به علت محرمانگی اطلاعات، قادر به دادن آمار آن نیستیم)

– تعداد ۸۴۶۲۱۴ مورد بحث صبحگاهی برای تهیه نان صورت گرفته که ۹۵ درصد مواقع ختم به تهیه نان شده است؛ آمار تهیه شدن نان در مدت‌ زمان مشابه سال گذشته، ۹۷ درصد بوده که افت ۲ درصدی، نگرانی تحلیل گران را برانگیخت و خوشبختانه به‌سرعت، این انگیختگی حل شد. ۲۸۶۵ مورد از نان‌های تهیه‌شده، خمیر آن‌ها ور‌نیامده بود که از این تعداد، ۹۸۴ معده به مرز زخم رسید و از این تعداد، ۱۵۴ مورد فحاشی به والدین و اموات نانوا ثبت شد. خوشبختانه ۵۴ مورد از این فحاشی‌ها، موجب بی‌ادبی افراد زیر ۱۰ سال خانواده نگردید؛ لازم به ذکر است که از ۱۰۰ درصد این تعداد، خودشان زیر ۱۰ سال داشتند و نگرانی کارشناسان قابل‌توجه بود.

– تعداد نزاع‌های صورت گرفته برای بردن کیسه‌زباله به سطل زباله سر کوچه، ۷۳۵۴۱ مورد ثبت‌شده است. در مقایسه به ۶ ماه دوم سال گذشته، کاهش چشمگیری مشاهده نمودیم. ۸۴۵۲ مورد ثبت شده، کیسه‌زباله‌شان نشتی داشته و از این تعداد، ۴۱۶ مورد پاره شدن کیسه‌زباله در وسط کوچه مشاهده شد. ۲ مورد نیز در وسط پذیرایی خانه پاره که ۵۰ درصد این آمار منجر به تماس با قالی‌شویی و متاسفانه آمار ۱۰۰ درصدی برای بدقولی قالیشویان مشاهده شد.

– در داده‌های جدید، ۹۶۵۴۷۲ مورد جنگ و جدال بر سر خرید و خوردن هله هوله (اصطلاح آت‌وآشغال در مکالمات روزمره) ثبت شده است که ۵۷۴۲۳ مورد با همراهی نزاع کنندگان همراه بود و با خوبی و خوشی به استعمال این خوراکی‌ها ادامه دادند. ۶۵۴۲ مورد توسط مادر یا پدر کودک، ضبط شده که تنها ۹ درصد از این موارد ثبت‌شده‌اند و ۹۱ درصد باقی‌مانده به طرق مختلفی امحا و یا استفاده قاچاقی شده‌اند. ۹۰ درصد موارد ضبط‌شده‌‌ی ثبت‌نشده به‌صورت قاچاقی توسط والدین مصرف‌شده و از این تعداد، تنها ۲۰ درصد از کودکان متوجه این عملکرد شده‌اند.

امیدواریم با گذر زمان و افزایش محبت میان اعضای خانواده، بحث‌وجدل‌های خانوادگی کاهش پیدا کند و گرمی هوا مانع از عمیق شدن محبت میان اعضا نشود. آمین.

ثبت ديدگاه




عنوان