نامه‌نگاری برای جلوگیری از دیپورت شدن
ولوله در ولوله

از: جمعی از کارکنان BBC فارسی
به: مدیر اجرایی BBC
درود و عرض ارادت به روح ملکه
با توجه به احتمال دیپورت افراد سازمان مجاهدین خلق، که در ایران با نام منافقین معروف هستند، پیشنهاد می‌شود جهت کاهش تنش روانی کارکنان قسمت فارسی BBC، مقدار دستمزدها را افزایش دهید.
با تشکر از توجه شما، درود بر روح ملکه

از: منشی مدیر اجرایی BBC
به: همان جمعی از کارکنان BBC فارسی فرستنده نامه
درود و آرزوی عمر طولانی برای شاه جدیدمان
نکته اول؛ چارلز شاه بزرگ ما، هزینه‌های شبکه را می‌دهد، ازاین‌پس به روح ملکه کاری نداشته باشید و برای شاه آرزوی سلامتی بکنید.
نکته دوم؛ حرف بیخودی زیادی نزنید و بیش‌ از اندازه این اتفاق را بزرگ نکنید. شما فقط فارسی صحبت می‌کنید و ذیل پادشاهی بزرگ بریتانیا قرار دارید.
آرزوی سلامتی برایتان دارم، چون پول بیخود به کسی نمی‌دهیم.

از: همان جمع فرستنده نامه اول
به: منشی مدیر اجرایی BBC
درود و با آرزوی آرامش روح ملکه
به شما ربطی ندارد که جواب نامه ما را می‌دهید و بیخودی خودتان را وسط می‌اندازید. منشی‌ها هم دم درآورده‌اند؟! نامه را به رئیست بده فضول خانم!
درود بر روح ملکه

از: جمعی از کارکنان BBC فارسی
به: بازرسی کارکنان BBC و مدیر اجرایی BBC
درود بی درود! پرونده‌ای از پیام‌های ارسال‌شده‌ چند نفر از مدیران بالادستی شبکه به کودکان و نوجوانان در دست ما هست که در آن از کلمات نامناسب استفاده شده است. در میان این مدیران، اسامی آشنایی وجود دارد. گفتنی است که عکس‌هایی با امکان ایجاد ابهام بالا از شاه جدید در هارد اکسترنال یکی از ما ذخیره شده است!
نظرتان چیست؟

از: مدیر اجرایی BBC
به: جمعی از مزدوران وطن‌فروش
حیف درود!
عکس‌های جالبی از شما کارکنان بخش فارسی شبکه در دسترس هست که پخش آن‌ها، ممکن است آزرده‌خاطرتان کند. جدیدا هم که ایمیل اشتباه فرستادن مد شده. پس بدانید هر حرکت اشتباهی از شما، موجب ارسال اشتباهی آن‌ها به خبرگزاری‌های دیگر و برخوردی نظیر پلیس آلبانی با شما خواهد شد.
فضا را بیش از این مخدوش نکنید و به سر کارتان برگردید. از زدن حرف‌ اضافه هم پرهیز کنید. اگر به کارتان ادامه دهید و از کارتان راضی باشیم، شاید در مواجهه با شکایت قانونی ایران علیه شما، تصمیم به موضع‌گیری بگیریم.
آرزوی تفکر!

از: جمعی از کارکنان BBC فارسی
به: مدیر اجرایی BBC
درود بی‌پایان بر شما و آرزوی توفیق برای چارلز شاه، شاه بزرگ
ممنون از پیام دلگرم‌کننده شما، این پیام شما باعث قوت قلب ما –جمعی از کارکنان قسمت فارسی شبکه– شد. اگر از همان ابتدا منشی شما فضولی نمی‌کرد و فضا را ملتهب نمی‌نمود، کار به اینجا نمی‌رسید.
در ارتباط با افزایش دستمزد نیز نظرتان را مبذول نمایید تا قوت بیشتری بر قلب‌های ما ساطع شود.
خداوند بریتانیا را حفظ کند
پ.ن: تو رو خدا نگذارید ما را ببرند!

از: منشی مدیر اجرایی BBC
به: مزدورهای ترسوی بخش فارسی BBC
خداوند شاه بزرگ را بزرگ‌تر کند.
مجدداً من به شما جواب می‌دهم تا بفهمید کت تن چه کسی هست! این ننه‌من‌غریبم بازی‌ها دیگر جواب نمی‌دهد و اگر می‌خواهید عکس‌هایتان پخش نشود، بروید شست پای سربازان کاخ باکینگهام را ماچ کنید! کسر از حقوق روی شاخش هست و صرفاً به جریان نیفتادن پرونده تهدید شاه را شاید قول بدهیم.
سعی کنید به ماجرا فکر نکنید و سرگرم کار باشید تا اگر اتفاقی افتاد، یکهویی محکوم‌ به بازگشت نشوید. کار است دیگر، پیش می‌آید!
راستی، از رفقایتان در اینترنشنال چه خبر؟ شنیده‌ام کارفرمای جدیدشان، زبان نفهم‌تر از قبلی است! درست است که از ایران دورتر شده‌اند؛ ولی دلشان مثل سیر و سرکه می‌جوشد؟
آرزوی خاصی برای شما ندارم
پ.ن: به همکارانتان در اینترنشنال فکر کنید 🙂

از: جمعی از کارکنان BBC فارسی
به: منشی مدیر اجرایی BBC
با کارکنان بخش‌های دیگر هم همینطور برخورد می‌کنید یا فقط با بخش فارسی اینگونه صحبت می‌کنید؟

از: منشی مدیر اجرایی BBC
به: مظلوم نمایان بخش فارسی BBC
بروید و به کارتان برسید، کم کم به درهای خروج نزدیک می‌شوید ها!

ثبت ديدگاه




عنوان