پلتفرم‌ اینترنتی چیست و اصلاً چرا؟!
و ما ادراک پلتفرم اینترنتی

پلتفرم‌های اینترنتی پخش فیلم و سریال که در برخی جمع‌ها VOD هم گفته می‌شود، سایت‌های اینترنتی یا حتی اپلیکیشن‌های این سایت‌های اینترنتی هستند که خلق‌الله می‌توانند در آن‌ها فیلم و سریال تماشا کنند. (برخی VODگویندگان می‌خواهند رخ سوسماری بگیرند و با عینک آفتابی که از پمپ‌ بنزین جاده قدیم ساوه خریده‌اند، فوت بودار تحویلمان دهند)
ممکن است بگویید که خب تلویزیون هست و صداوسیما پس چه‌کاره است که ما برویم پول اینترنت بدهیم و بعدش بیاییم فیلم یا سریال ببینیم و بعدش برویم مجدداً فیلم و سریال ببینیم و … (تکرار تا چندین مرتبه) که چه بشود؟ وقتمان را در جای دیگر تلف می‌کنیم و تازه پول نت هم نمی‌دهیم.
کور خوانده‌اید! زرنگ‌تر از شما بوده‌اند در دام گیر افتاده‌اند و نصف خرج خانوارشان برای خرید اشتراک انواع اقسام پلتفرم‌ها هست و حتی دیده‌ شده که خانواده‌ای دچار سوءتغذیه شده است؛ اما خرید اشتراک فراموششان نشده! پس زیاد فکر نکنید که مرگ فقط برای همسایه است، ناگهان در خانه‌تان زده می‌شود و شما هم در را باز می‌کنید و آنچه نباید اتفاق بیفتد، اتفاق می‌افتد؛ خرید اشتراک از سایت‌های مختلف!
حال ممکن است از محتوای این سریال‌ها حالتان گرفته بشود که خب همینی که هست! از فردا همین هم نیست! بد است محتوای به‌روزترین فیلم‌ها و سریال‌های جهان با هر وضعیت اخلاقی و فرهنگی را می‌توانید به زبان فارسی ببینید و تجربه کنید؟ تازه می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های وام گرفته از این محتواهای غنی مثبت سن مسئولیت‌پذیری نیز استفاده کنید. بازیگرهایشان را می‌شناسید و زبان مادری آن‌ها نیز فارسی است، فقط فیلم ترکی یا فیلم‌های محدودیت سنی دار هستند و دیگر اگر کسی آن‌ها را نبیند، اُمُلی چیزی هست! دنیای امروز، دنیای صحنه‌دار است و سانسور هیچ جایگاهی در زندگی ندارد؛ البته گل‌های آپارتمانی سانسوریا در برخی خانه‌ها جا دارند و مراقب کودکان خود باشید. این گیاه سمی است و نباید مورد خوردن واقع شود.
ممکن است از تکرار بازیگران نیز حالتان گرفته بشود که مجدداً اهمیتی ندارد. بروید خدا را شکر کنید که پول خرید اشتراک این ماه را توانستید با قرض جور کنید. ماه بعد را چه می‌کنید؟
سعی کنیم به‌جای مقاومت و ایراد گرفتن از این پلتفرم‌ها، لذت ببریم و سنگ جلوی پیشرفت این پلتفرم‌های سرگرم‌کننده نیندازیم. دو زار نون می‌خواهند دربیاورند، آن‌وقت ما آجر کنندگان آن نون نباشیم.

ثبت ديدگاه




عنوان