مراحل نیل به کره‌گیری
چگونه از آب، کَره بگیریم؟

ممکن است در طول سال‌ها زندگی کردن، دلتان خواسته باشد بچه زرنگ روزگار بوده باشید؛ اما توفیقی کسب نکرده‌اید. اصولاً تلاش برای بچه زرنگ بودن از حوالی سال دوم دبستان و بعد از یادگیری جمع دو رقمی‌ها با دو رقمی‌ها، صورت می‌گیرد و در سال سوم دبستان، با یاد نگیری جدول ضرب و مانند قاشق در عسل ماندن هنگام پاسخ‌دهی به معلم، سرکوب روانی پدیدار می‌شود.
شخص پس از این اتفاق، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را شکل می‌دهد که به صورت سینوسی، به موفقیت‌های کوتاه‌مدت و شکست‌های جان‌کاه می‌رسد.
با گرفتن دیپلم و احتمالاً ورود به دانشگاه، فضای دودی دانشگاه به احتمال زیاد شما را بُخوری می‌کند و پس از اندکی نیز شما به جمع بُخورهای دانشگاه اضافه خواهید شد. تا این مرحله، شما همچنان از آب، کره‌ای ابتیاع نکرده‌اید و در جمع‌های طلبکارِ دهان‌گشاد، عضویت دارید و فِرت‌فِرت دود تولید می‌کنید.
اگر شانستان بزند و شما عضو انجمن‌های به اصطلاح اسلامی دانشگاه شوید، چهار کتاب سکولارمسلک نیز خواهید خواند و افکار نیچه، باعث بلندتر شدن سیبیلتان خواهد شد. خوانش جان لاک و آدام اسمیت، از شما یک لیبرال و معتقد به بازار آزاد پدید خواهد آورد و اگر خوب کیف‌کِشی کنید و صدایتان نخراشیده باشد، عضو برخی حزب‌های سیاسی خواهید شد.
دیگر موقع کره‌گیری است و اصلاح‌طلب خواهید شد. حال که مرام سیاسی پیدا کرده‌اید، «نَدید بَدید بازی» را شروع و اخبار روزنامه‌های آمریکایی را در مترجم آنلاین کپی می‌کنید. ترجمه حاصل‌شده را به عنوان یک حقیقت قبول و در پیامی، خود را به جامعه تحمیل می‌کنید. دو یا تعداد بیشتری عکس از اینترنت پیدا و رنگ‌هایش را تندتر کنید. به به! غرب به همین زیبایی‌ست و بوی ادرارش نیز ادکلن است.
ممکن است بعد از گذشت سال‌ها، وزیر امور خارجه بشوید که بعد از چندسال به اتمام خواهد رسید. از هیچ فرصتی برای بالا ماندن نگذرید و حتی به خودتان رحم نکنید.
درست است که هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند؛ ولی وسیله، به‌خوبی هدف را توجیه می‌کند. بزرگان نیز در قدیم این ضرب‌المثل را استفاده می‌کردند: افتادگی آموز اگر طالب فیضی…
پس شما نیز هر از چند گاهی اقرار به کوچک بودنتان مقابل غرب بکنید و امتیاز این مراحل را از دست ندهید.
اگر رئیس‌جمهور شدید هم صبح‌های جمعه متوجه اتفاقات بشوید. این نکته نشان می‌دهد که شما شب‌ها سر وقت می‌خوابید و مسئولیت‌پذیر هستید. مدرک و ادعاهایتان که بماند، هرچه دروغ بزرگتر، باورپذیرتر! مگر هولوکاست نبود؟
در دنیای امروز، کره‌گیری از آب بسیار سخت‌تر شده، چرا که آب‌ها زلال‌تر شده‌اند و کره‌ها را قبلی‌ها استخراج کرده‌اند. اگر می‌خواهید کره بگیرید، ابتدا خود را در آینه نگاه کنید، به اطراف نگاه کنید، با دقت به افرادی که می‌توانید کلاهی سرشان بگذارید نگاه کنید.
کره‌گیری خوش بگذرد.

ثبت ديدگاه




عنوان