هیچی نپرست‏ ها در بی‏ بی‏ سی

راه راه: اصل خبر: تنه‌ی غیرعمد مرد کم‌بینای سیاه‌پوست به زن بلوند در هایدپارک.
BBC: تیمی از تروریست‌های مسلمان افراطی به قصد تجاوز به ملکه انگلیس، وارد بریتانیا شدند. این تیم متهم به سوءاستفاده از معلولین و مجانین است. تدابیر امنیتی در سراسر بریتانیا و مستعمرات برقرار شده و گارد حفاظتی باکینگهام نیز در حالت آماده‌باش قرار دارد. پلیس از مردم خواست هشدارهای امنیتی را جدی بگیرند.

اصل خبر: تعارف کردن آب‌معدنی از سوی دختر محجبه به استاد سال‌خورده‏ی حال‏به هم‏خورده، در محوطه دانشگاه.
BBC: آرش بررسی می‏کند؛ حمله وحشیانه دسته سیاهان به نخبگان بریتانیا. چرا و چگونه؟ اصلاً به چه حقی؟ آیا امنیت جان هزاران شهروند بریتانیایی کشک است؟!

اصل خبر: تجمع خانواده قربانیان تجاوز مجری‏ های بی‌بی‌سی؛ در مقابل دفتر این شبکه
BBC: [با بلندگوی خربزه‌فروشی]: خواهشمندیم والدین عزیز دمِ مدرسه تجمع نکنن. بچه‌ها تحویل راننده سرویس داده میشن، خودشون میان خونه.

اصل خبر: حمله تروریستی نئونازی‌ها به نمازگزاران در مسجد النور نیوزلند…
BBC: راست‌گرای استرالیایی به منظور گرفتن وضو به مسجد رفت تا بعدش نماز را هم برود در کلیسای خودشان بخواند. ادامه‌ی خبرها… امروز «بلال»، کودک مهاجر مسلمان، در زنگ تفریح دبستان «گل‌های منچستر» علیرغم نگاه ملتمسانه «جک»، همه‌ی لواشک‌اش را با مشمبا توی دهان خود فرو کرد. این سطح از خشونت در مدارس بریتانیا، خشم کارشناسان را درآورده است.

اصل خبر: برخورد دهداری قازان‏تپه از توابع بخش نمین استان اردبیل با دستفروشان شب عید.
BBC: یورش گسترده نیروهای حکومتی به مردم، وارد هشتادمین روز خود شد. آماری از شمار کشته‌شدگان در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. مردم می‌گویند معلوم نیست حکومت چشه؟!

يك ديدگاه

  1. فریان سلیمانجانی ۱۳۹۸-۰۱-۱۶ در ۱۱:۵۵ ب٫ظ- پاسخ دادن

    ?

ثبت ديدگاه




عنوان