اخبار دنیا در هفته های اخیر
غش کردن مکرون به سمت حریری

راه راه:

مکرون به لبنانی‌ها گفت: نخست وزیرتون بیخوده، عوضش کنید! وی که با آستین بالا و سینه سپر تریپ لاتی خودش را به لبنان رسیده بود افزود: همین حریری بچه خوبیه، هم خوش تیپه هم تابعیت فرانسه داره هم حرف گوش کنه. آلمان نیز یک دکتر و سه عدد سرنگ اصل جِرمانی به لبنان اعزام کرد و برای اینکه طفلکی دکتر تنها نماند، یک ناو جنگی موشک انداز به همراه پرسنل نظامی همراهش فرستاد.

 

ترامپ اعلام کرد اگه رای نیارم، آمریکا میشه ونزوئلا. وی افزود به خدا اگه این جمله رو از کسی یاد گرفته باشم، مال خود خودمه. بایدن، رقیب انتخاباتی آمریکا در جواب گفت: داداش نون ساقیت حلال، الانم فرق ما با ونزوئلا اینه که نمی‌تونیم از ایران بنزین بخریم.

 

اسرائیل به امارات اخطار داد از لوس شدن پرهیز کند. گفتنی است بعد از توافق دو طرف، امارات که لوس شده بود تقاضای جنگنده اف۳۵ از طرف مقابل کرد که با بیلاخ مواجه شد. ضمنا قرار بود یک موزه مشترک مابین دو طرف تاسیس شود که با توجه به نیم‌قرنی بودن تاریخ هر دو، کسی به روی خودش نیاورد.

 

پوتین گفت: استپ! وی که برگه‌ای شبیه اسم و فامیل را بالا گرفته بود افزود: ما اول واکسن کرونا ساختیم! آمریکا و چند کشور دیگر نیز در واکنش گفتند: ما هم ساختیم. سازمان بهداشت جهانی با اخطار به کشورها در مورد زرنگ‌بازی در این مورد اعلام کرد: فعلا کیپ کالم اند ماسکتون رو بزنید.

 

قطعنامه: رئیس‌جمهور دومنیکن گفت آخیش! وی در سوال خبرنگاران که پرسیده بودند چه مرگت شد؟ پاسخ داد: همیشه دلم می‌خواست تو شورا رای منفی بدم فرصتش پیش نیومد، ولی بالاخره منفی دادم. گفتنی است رای منفی دومنیکن به قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت، در حد پشکل بز هم ارزش نداشت.

 

کرونا در انگلیس: شبکه بی‌بی‌سی با نمایش یک تصویر گل‌وبلبل از لندن اعلام کرد: اوضاع در انگلیس خیلی خیطه. گفتنی است لندن بالاترین آمار مرگ‌ومیر در اروپا بر اثر کرونا را ثبت کرده است.

يك ديدگاه

  1. زهرا شهابی ۱۳۹۹-۰۶-۲۲ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی.

ثبت ديدگاه




عنوان