خبرکش
ورزش سیاسی نیست

قهرمان

پس از قهرمانی جواد فروغی در رشته تیراندازی بازی‌های المپیک و رکوردشکنی او در این بازی‌ها، عده‌ای از ورزش‌دوستان کشورمان با اشاره به اینکه ورزش سیاسی نیست گفتند: «ما اصلنش هم از اینکه یک سپاهی برای کشورمان مدال آورده، خوشحال نیستیم. اف بر مردمی که خوشحال‌اند.»
این افراد پس از برد کیمیا علیزاده نماینده تیم بی‌وطن… ببخشید پناهنده‌ها در مقابل ناهید کیانی نماینده ایران در مسابقات تکواندوی المپیک، باز با تأکید بر اینکه ورزش سیاسی، ابراز خوشحالی کردند!
حتی خود فدراسیون‌های جهانی و متولیان المپیک هم با تأیید این موضوع که ورزش سیاسی نیست، در جواب این سؤال که «چرا کیمیا علیزاده با وجود چند بار شکست در مسابقات کسب سهمیه المپیک، باز با روش زورچپانی به مسابقات المپیک اعزام شد؟» لبخند زدند.

از اون واکسن‌ها

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: «واکسن تولید مشترک ایران و کوبا تنها واکسنی است که می‌تواند با چند جهش به طور همزمان مبارزه کند. همچنین قابلیت تزریق به افراد زیر ۱۸ سال را نیز دارد.»
پس از انتشار این خبر، کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی کرده و برای بارش برف شدید و آلوده شدن هوا در فصول سرد سال دست به دعا برداشتند.
جمعی از سلبریتی‌ها نیز با هشتگ‌هایی اظهار کردند: قبول نیست. واکسن بخرید. فقط هم از اوناش بخرید.

جلیقه یخ

نازنین مَلایی در رشته رویینگ مسابقات المپیک درخشید و به نیمه نهایی A و B رسید.
او از امکانات کم رشته‌اش گلایه کرد و گفت: «رقبای من بلافاصله پس از اتمام مسابقه جلیقه‌های یخ از مربیانشان دریافت می‌کنند تا در این گرمای شدید زودتر ریکاوری شوند، اما مربی من مجبور است حوله را در آب سرد خیس کند و آن را به من بدهد.»
تعدادی از مسئولین ورزشی کشور با شنیدن این صحبت گفتند: «جلیقه یخ دیگر چه مسخره‌بازی‌ای است! مردم جنوب کشور در این هوای گرم آب ندارند، تو جلیقه یخ می‌خواهی؟» سپس رفتند تا چند قرارداد تپل دیگر در فوتبال را جوش بدهند.

ثبت ديدگاه




عنوان