خواستار رسیدگی فوری
کیفرخواست یک محجبه ی متهم به حجاب

کیفرخواست یک محجبه ی متهم به حجاب

محمدامین میمندیان

 

ریاست محترم دادگاه و هیئت منصفه محترم

با احترام، کیفرخواست پرونده ی شکایت موسیو مانوئل والاس، مدیر و نماینده ی فروشگاه مد و لباس “لا پوشاکی” واقع در خیابان سنت کوین، نبش “قصابی گاوِ خونی”، از متهم ردیف اول، مادام فاطیما.اچ.هیلتون، همسر آقای زین الدین.اچ. هیلتون. ۳۲ساله. ساکن پاریس، خیابان اپرا، کوچه ۱۲D، پشت دکان اسپرسوسازی برادران فرانکلی بجز جوزف. شغل خانه دار. تبعه ی فرانسه که با سابقه ی کیفری در بازداشت میباشد، به قرار زیر صادر میگردد:

  الف) مهمترین اقدامات مجرمانه فاطیما هیلتون

موجبیت کودک آزاری و ایجاد رعب وحشت: طبق بند یک شکایتنامه و حسب شهادت شهود عینی، متهم مورخ ۸/۳/۲۰۱۶، لباسی مشتمل بر مانتو بلند، شلوار فراخ و روسری مدل تروریست های حزب الله لبنان از اونها که دور سر پیچ میخوره بعد میاد بغل گوش گیره میخوره که در تمام فیلم های هالیوود تن داعش است، پوشیده و با چنین هیبت ترسناکی وارد فروشگاه شده است. حسب این اقدام، کودک  یک ماهه ای که در بغل مادرش بوده گمان نموده این زن تروریست است و بچه یک جیغ بنفش کشیده و به خودش ترسیده. این واقعه موجب شده فروشگاه به محل آزار روحی کودکان سوءشهرت پیدا کند و ازین بابت خسارت مالی و اعتباری ببیند. در این رابطه شکایتی هم از سوی والدین کودک مبنی بر بیماری های روحی پیش آمده برای کودک و تاثیرش در آینده وی تنظیم و رسیدگی به اتهامات را خواستار شده اند که به پیوست الحاق گردیده.

 

عاملیت توقف بیجا و مانعیت کسب: براساس اقاریر و اعترافات متهم، وی صریحا اعلام کرده که تابلو نئون صورتی، پوستر مدل های خاکبرسری و وضعیت پوشش مانکن ها را دیده ولی با این وجود باز هم به قصد خرید لباس اسلامی وارد مغازه شده. حسب اظهارات، نوعی از مصادیق جرم انجام شده که به شرح زیر است:

 

برحسب برآوردهای کارشناس قضایی صدها فرانک خرج دکور و پوسترهای مغازه شده که مشتری جذب کند. تصاویری از خانم ها جولی، لوپز، زن قبلی رونالدو و دیگر بانوان شایسته و هلو، از زوایا و اندام های مختلف در داخل و بیرون فروشگاه نصب شده که به وضوح نشان دهنده نوع پوشاک داخل فروشگاه هست. مشتریان زیبایی این ها را دیده و هوس خرید میکنند وگرنه که عکس ماری کوری را قاب میگرفتند. متهم که طبق اعترافش تصاویر را دیده، باید متوجه نوع کالای عرضه شده دراین مکان میشد. طبق بند سوم ماده ی پنجم قانون حمایت از صنوف و مغازه داران، از آنجا فروشگاه لباس، آرایشگاه نیست که کچل باشید و بروید آب بخورید، ادعای متهم مبنی بر اینکه “همینجوری خواستم نگاه بندازم” باطل و از اساس مردود است. لذا طبق مستندات مذکور، برای دادگاه واضح و مبرهن است که متهم نیت خرید نداشته و تنها خواسته با ایستادن بیجا مانع کسب شود. کما اینکه حسب گزارش های رسیده این ممانعت انجام گردید که در ادامه ذکر خواهد شد.

عکس پوسترها و مدل های مذکور با فیلم هایشان، به پیوست به پی وی اعضا هیات منصفه ارسال شده و در کپشن متذکر شدیم که در تنهایی و خلوت به دور از هرگونه بچه ی زیرهجده سال باز شود.

 

عاملیت اشتهار فروشنده به تندروی: مطابق موارد ذکر شده در بند اول کیفرخواست و نظر کارشناسان، پوشش متهم لباس شهرت تشخیص داده شد به این معنی که لباس مسلمانان است و مسلمانان از گروه های تندرو و افراطی هستند. لذا چون متهم وارد فروشگاه شده باعث ایجاد سوتفاهم بین کسبه و اهل محل گشته که این فروشگاه لابد لباس افراطیون را میفروشد پس حتما فروشنده اش هم یا مسلمان است یا به گرایش های افراطی تمایل دارد. این یعنی هزاران یورو ضرر مالی برای فروشگاه و اشتهار فروشنده به تندروی به قسمی که از آن روز به بعد کلا اهل محل، محل پشمک هم به او نمی گذارند. حسب تقاضای فروشنده، درخواست اعاده حیثیت توسط وکیل پرونده درین رابطه تنظیم و در پرونده موجود است.

 

اقدام علیه فرهنگ ملی: از دیگر اتهامات نامبرده، تهاجم فرهنگی از طریق ایجاد نیاز کاذب در فروشگاه های عرضه مد و لباس است. طبق ادعای شاکی و شهادت شهود و همچنین اعترافات متهم، وی پس اینکه وارد مغازه شده، مدتی دور زده و اجناس مغازه را با چشم چرانده. متهم پس از نیافتن کالای مدنظرش، با نهایت وقاحت و بدون ذره ای وجاهت، از مسول فروش پرسیده: “مایو اسلامی هم دارین؟” که بعد از این، قضیه ی جیغ کودک و الباقی ماجرا پیش آمده. مطابق اسناد و شواهد صنفی، در فروشگاه ها فقط مایو یک تیکه دو تیکه و سه تیکه (شامل کلاه، عینک، دمپایی) عرضه میشود و اساسا حال رفتن به سواحل و پلاژهای کشور دیدن چنین مناظری است و همین مناظر باعث ورود کلی توریست به کشور و چرخیدن چرخ اقتصاد حکومت فخیمه ی فرانسه شده است. نظر به این موارد، درخواست اختراع من درآوردی مایو اسلامی که به کلی جلو هرگونه منظره را میگیرد، نوعی ایجاد نیاز کاذب در فروشگاه ها برای ضربه زدن به فرهنگ غنی آخرهفته های لب ساحل و کاهش درآمد حاصل از صنعت توریست تشخیص داده شده و لذا دادگاه  با توجه به استعلامات متعددی که از مراجع و نهادهای ذی ربط صورت گرفته، به نمایندگی از ملت به ویژه آقایان که مخالف سرسخت این لباس بودند این عمل متهم را به شدت محکوم مینماید.

 

عاملیت و باعث و بانیت کاهش آماریت فروش: متهم با زیرپا گذاشتن اولای بند اول تا آخرای بند آخر قانون ۲۲۸-۲۰۰۴ مصوبه در تاریخ ۱۵مارس۲۰۰۴، با تیریپ اسلامی که شرحش در بند یک رفت، از فرق سر تا پاشنه ی پایش را در پارچه پیچانده و در پیاده رو عرض اندام ننموده و وارد فروشگاه شده است. فیلم دوربین های مداربسته در داخل و خارج فروشگاه، نشان میدهد که هنگام عبور متهم در پیاده رو و حضورش در فروشگاه، همه مردها مثل سیب زمینی انگار نه انگار که زن دارد رد میشود، اصلا نگاه نمیکردند. حسب مستندات، این طرز پوشش مانع آزادی نگاه مردان شده و حق چشم چرانی آنان را ضایع کرده و همین یعنی کلی خسارت مالی برای فروشگاه. نظر به مشاهدات فیلم دوربین ها، خانم های عادی وقتی که جلو قفسه ای می ایستادند، آقایان به جهت مخ زنی سمت آنان میرفتند و “مخ زننده” برای خودشیرینی کلی لباس برای “مخ زده شده” میخرید. اما پوشش متهم این امکان را سلب نموده و ایستادن بدون مزاحم متهم در هرنقطه از فروشگاه مصداق تصرف عدوانی آن نقطه تلقی شده و فروشگاه مستوجب خسارت مالی شده است.

 

ب) کیفرخواست صادره از ناحیه دادسرا و آراء محاکم بدوی و تجدیدنظر

نظر به این شرح اتهامات و براساس اقاریر و تحقیقات صورت گرفته از طریق شهادت شهود و فیلمهای دوربین های مداربسته، تخلفات و قانون شکنی های متهم محرز و مسلم است لذا طبق قانون ممنوعیت حجاب در اماکن عمومی به شماره ی ۲۲۸-۲۰۰۴ در ۱۵مارس۲۰۰۴ مبنی بر ممنوعیت هرگونه تبلیغ آیین خاص و استفاده از نمادهای مذهبی در مدارس و اماکن عمومی و بقیه قوانینی که سرفرصت مینویسیمشان:

از بابت کودک آزاری، متهم مجرم شناخته شده و به پراخت غرامت و هزینه دوا و درمان و پوشک و شیرخشک و جشن پوشک و جشن شماره یک و شماره دو و تولد و فارغ التحصیلی و بعد از صدوبیست سال، هزینه کفن و دفن کودک، محکوم میگردد.

از بابت اتهامات مربوط به ایجاد ضرر مادی و معنوی به فروشگاه،متهم مجرم شناخته شده و به پرداخت جزای نقدی و تمیز کردن فروشگاه در ساعات تعطیلی محکوم میگردد. مدت زمان کار در فروشگاه جزو ساعات حبس محسوب نمیگردد.

از بابت توهین به ارزش های ملی و دیگر اتهامات ذکر شده و غیرقابل ذکر در ادعانامه از دادگاه محترم تقاضای صدور حکم محکومیت و تعین مجازات در حد یک عالمه جزای نقدی و کلی حبس تعزیری غیر قابل تبدیل به جزای نقدی و بیشتر از اینها را دارم.

۴ Comments

  1. مهدی ۱۴۰۱-۰۲-۲۹ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ- پاسخ دادن

    یکی از همکارانتون رو پیدا کردم که اونم تو کار طنز سیاسیه

    مسیح علینژاد در سال ۲۰۱۹ از دولت ایران بابت حبس برادرش شکایت کرده است. گفته می‌شود او برای جبران آسیب روحی وارده به خودش، درخواست غرامت ۵۰۰میلیون دلاری کرده است!

    ای تو اون روحش :))

  2. مهدی ۱۴۰۱-۰۲-۰۶ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    دمت گرم
    باحال بود
    چرا شبکه افق دیگه نیستید
    من شبکه افق به خاطر آقای شهبازی و تیمش میدیدم

  3. حاج امیر کبیر ۱۴۰۱-۰۱-۳۰ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خزیدم😂

  4. حاج امیر کبیر ۱۴۰۱-۰۱-۳۰ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خزیدم😂

ثبت ديدگاه




عنوان