از داخل فشار ندهید!

انتصاب خویشاوندان

راه راه: یک مقام مسئول در واکنش به تدوین طرح ممنوعیت انتصاب اقوام درجه یک و دو مسئولان در مجلس، گفت: وقتی کشور با مشکل بیکاری روبه‌رو است، این قوانین مانع از به کارگیری افراد با رزومه مناسب می شود و با بیکار ماندن همان چند نفری که می توانستند سر کار بروند، مشکل بیکاری بحرانی‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم آمریکا به لغو اقامت فرزندان مسئولان ایرانی ساکن این کشور، اظهار کرد: در حالی که اکنون خانواده ما در رفاه است، کشور دچار شرایط حساس کنونی است، آن‌وقت با فشارهای عده‌ای از داخل و خارج، پدری که نتواند رفاه خانواده خود را فراهم کند، از فراهم کردن رفاه برای جامعه عاجز خواهد بود.

مقام مسئول با دعوت از مدافعان طرح مذکور به ناهار کاری با حضور یک نفر از اقوام درجه یک یا دو، در راستای تقریب قلوب نمایندگان و مسئولان، خاطر نشان کرد: به زودی بعضی از ارگان‌ها انتصاب جدید خواهند داشت.

این مقام مسئول با تاکید بر توجه مسئولان بر ناکام گذاشتن بدخواهان، هشدار داد: اگر این قانون در مجلس تصویب شود، مجبور به خصوصی‌سازی بیشتر صنایع کشور خواهیم بود که این عمل نه به نفع صنایع کشور، نه به نفع کارگران آنها و نه حتی به نفع قانون خصوصی‌سازی خواهد بود.

ثبت ديدگاه




عنوان