خبرکش
ایراااان! فدای پول و سکه‌ی تووووو!

ایراااان! فدای پول و سکه‌ی تووووو!
سالار عقیلی که رکورد‌دار خواندن آهنگ برای «ایران» هستند در خارج از کشور زندگی می‌کنند. این خواننده که به طور میانگین هر دو روز یک‌بار یک آهنگ در رابطه ایران می‌خوانند در این رابطه گفتند: «علت اینکه ما در خارج زندگی می‌کنیم این است که می‌خواهیم عشق به ایران را در همه جای دنیا فریاد بزنیم.» پس از این جمله یک مدیر فرهنگی دولتی در حالی که آب از لب و لوچه‌اش آویزان بود که قرارداد تپل با این خواننده امضا کرد.

چی بپوشم؟
به گزارش سیمانیوز به ازای هر ۱۲۲ مرد آماده ازدواج، تنها ۱۰۰ خانم آماده ازدواج وجود دارد. با اعلام این مطلب شاخص نرخ مهریه در بازار سرمایه تهران رشد چشمگیری داشت. منابع محلی همچنین به نقل از یک منبع نیمه آگاه، آن ۲۲ خانم به صورت هماهنگ با هم اعلام کردند: «ما آماده‌ایم! فقط نمی‌دونیم چی بپوشیم؟»

بکشم و واکسنم کن!
در دو روز گذشته ۱۸۰۰ ایرانی برای دریافت واکسن وارد ارمنستان شده‌اند. به علت ازدحام جمعیت و گرما بسیاری از ایرانی‌ها بیهوش می‌شوند؛ یکی از ایرانیان در این رابطه گفت: «من بعد از سه بار بیهوشی و یکبار سکته قلبی موفق شدم پوکه یک واکسن رو بمالم به خودم!» وی در پاسخ سوال خبرنگار در رابطه با اقامت اجباری ده روز در ارمنستان گفت: «واقعا از مسئولین ارمنستان تشکر می‌کنم که تلاش کردن ما رو با فرهنگ کشور خودشون آشنا کنن! ولو با زور!»

ثبت ديدگاه




عنوان