راه‌های فرار از خیط شدن
چگونه پیام‌های تهدیدآمیز را دریافت نکنیم؟

روزنامه جروزالم‌پست نوشته رزمایش ذوالفقار پیام تهدیدآمیزی برای اسرائیل است، چون ماکتی که پهپاد ایرانی به آن حمله کرده شبیه پایگاه دریایی ایلات اسرائیل بوده. در این متن به اسرائیلی‌ها نشان می‌دهیم که چگونه می‌توان در مقابل پیام تهدیدآمیز کم نیاورد و از خیط شدن جلوگیری کرد.

۱) از قدیم گفته‌اند فحش را که زمین بیندازی صاحبش برمی‌دارد. مصداق این جمله نباشید. حالا مگر چند نفر پایگاه ایلات را به قیافه می‌شناسند؟ زرنگ باشید و در روزنامه‌های‌تان بنویسید آن پایگاه ایلاتی که ماکتش را درست کرده‌اند پایگاه ایلات یک رژیم دیگر بوده است.

۲) اسم پایگاه ایلات را عوض کنید، رنگ در و دیوارش را هم تغییر بدهید. اینجوری ماکتی که جمهوری اسلامی درست کرده است در واقع دیگر ماکت هیچ جا نیست و خطری شما را تهدید نمی‌کند.

۳) شما هم برای جمهوری اسلامی پیام تهدیدآمیز بفرستید، مثلا در دریای مدیترانه مسابقات شنای استقامت و حبس نفس در زیر آب برگزار کنید تا بفهمند اگر همه‌تان را هم به دریا بریزند کلی طول می‌کشد تا غرق شوید.

۴) هر شبکه‌ای که فیلم‌های رزمایش را نشان داد فوری کانال را عوض کنید یا صدای تلویزیون را ببندید. اگر هم روزنامه‌ای خبرش را کار کرده بود آن را نخوانید، با آن شیشه پاک کنید. اینطوری پیام تهدیدآمیز جمهوری اسلامی به شما نمی‌رسد و خودش ضایع می‌شود.

ثبت ديدگاه




عنوان