خبرکش
کی پخش میشه؟

کِی پخش میشه؟
استاندار سیستان و بلوچستان به علت قرار نداشتن در کادر دوربین صداوسیما به شدت عصبانی شد. در پی این اتفاق صداوسیما یک مصاحبه اختصاصی از ایشان تهیه کرد و همه ی ایشان را داخل کادر قرار داد. در این مصاحبه خبرنگار از آقای استاندار سوال کرد: «چرا وضعیت کرونایی سیستان سیاه است؟» که ایشان پاسخ دادند: «کرونا چیه بابا؟ مگه مسابقه محله نیست؟» و در ادامه در حالی که تکرار می کردند «یک و یک و یک، دو و دو و دو، سه و سه و سه» گوش هایشان را نیز تکان می دادند. در انتها ایشان از خبرنگار پرسیدند: «کِی پخش میشه؟»

آزادی با سوت بلبلی
در پی انتخاب آقای رییسی به ریاست قوه مجریه، آقای محسنی اژه ای سکان قوه قضاییه را به دست گرفتند. این انتصاب موجب ناراحتی و خشم مجموعه های مختلف مردمی از جمله صنف محترم مفسدین اقتصادی، صنف محترم سازندگان داروهای سنتی و صنعتی – موسوم به موادمخدر- و … شده است.
پیش بینی می شود که در دوران جدید اگر یک زندانی بتواند بدون دست، سوت بلبلی بزند یک تا ۳ ماه در محکومیتش تخفیف درنظر گرفته می شود.

سفر به اعماق دریا
در ۳۳ سال پیش و در چنین روزی یک موشک آمریکایی و یک هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان با هم برخورد کردند. پس از حضور افسر در محل تصادف و ترسیم کروکی، هواپیمای ایرانی به خاطر نزدن راهنما مقصر شناخته شد. همچنین پس از این حادثه تمام مسافران هواپیمای ایرانی در خلیج فارس فرود آمدند و یک سفر هیجان انگیز به اعماق دریا را آغاز کردند.

ثبت ديدگاه




عنوان