اظهارات کارشناسانی نشده کارشناسان
یِره ما رِ نخندون!

 صهیونیست‌ها برای اعتراض به دولت نتانیاهو همزمان که بیرون ریخته بودند، خشم خود را هم بیرون ریختند. کارشناسان که کلّاً حواسشان به خبرهای مهم جهان بود و توجّهی به اسرائیل نداشتند، با وقوع این اتّفاق بسیار خندیدند. آن‌ها معتقدند رژیمی که به یک پِخ بند است و هر لحظه ممکن است مثل خاکستر میّت در دریا ریخته شود را چه به این ادا و اصول‌ها.

یکی از کارشناسان در گفتگو با یک جایی گفت: «اعتراض به دولت و این حرف‌ها، مال جایی است که قرار باشد سال‌های سال بماند؛ وگرنه اعتراض به دولتی که قرار است نابود شود، آن هم توسّط مردمی که آن‌ها هم قرار است نابود شوند، خیلی مسخره است خدایی».

مرّبیان شنای اسرائیلی که این روزها سخت مشغول آموزش نحوه‌ی فرار از طریق دریا به صهیونیست‌ها هستند نیز، از دیگر معترضان بودند. البته این مربّیان به خود مردم اعتراض دارند، چرا که معتقدند مردم اعتراض به دولت را بهانه کرده تا از درس و استخرشان فرار کنند. یکی از صهیونیست‌های معترض ضمن تأیید ضمنی این موضوع گفت: «آخه آبش خیلی سرده». مربّیان شنای اسرائیلی نیز ضمن تأیید سردی آب استخرها، تأکید کردند که «آب دریایی که قرار است در آن شنا کنیم، به مراتب سردتر از آب استخر است».

در حالی که خنده‌ی کارشناسان داشت تمام می‌شد و کم‌کم می‌رفتند که به خبرهای مهم‌تر جهان بپردازند، بوگی یعالون یکی از ژنرال‌های صهیونیست معترض به کابینه نتانیاهو گفت که کابینه‌ی نتانیاهو فاقد مشروعیت اخلاقی است و اسرائیل را از مسیر خود منحرف خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند استفاده از دو واژه‌ی  «مشروعیت» و «اخلاقی» توسّط یک ژنرال اسرائیلی، قطعاً نشانه‌ی مصرف جنس نامرغوب بوده و لازم است مقامات اسرائیلی بر کیفیت کار ساقی‌های صهیونیست نظارت داشته باشند. این کارشناسان همچنین اطمینان دادند که اسرائیل هرگز از مسیر خود منحرف نخواهد شد و به ته مقصد خود که همان نابودی است خواهد رسید.

در ادامه کارشناسان در واکنش به اظهارات ژنرال صهیونیستی آن‌قدر خندیدند که دچار جراحاتی شده و به‌ناچار مرخصی استعلاجی گرفتند.

ثبت ديدگاه




عنوان