آب مایه حیات است
جواب خون را با چه میدهند؟

راه راه: چندی پیش خبری دست به دست نشد به علت کرونا و در فضای مجازی نیز خیلی سرو صدا نکرد اما چشم یک عده ای را در یکی از کانال های خبری گرفت خبر این بود: یک شهروند آمریکایی مبتلا به کرونا در دفاع از خود که مورد حمله پلیس قرار گرفته بود به صورت اوتف کرد و پلیس مرده.

همین خبر کوتاه مرا به آن داشت تا طبق تحقیقات میدانی در میادین منتهی به گوگل و یاهو و یکسری میدان های داخلی به دسته بندی جهانی راجع به نقش مایعات در دفاع و کاهش تعداد افراد جان باخته در جنگ های بین المللی بین الاخانواده ای و همه ی بینُ الها برسم.

آب بدون هیچ افزودنی: مایه حیات است و انقولت هم ندارد. فی نفسه باعث تداوم نسل و خاموشی آتش نزاع ها در رده های مختلف خانوادگی دوستانه و …می شود. مگر در مواردی که خود موضوع دعوا باشد.

چای:بعد از یک بحث طولانی راجع به نادیده گرفتن حقوق زنان با خواهر فمنیست همسرتان و قانع نشدن وی فقط یک گالن چای است که از انعکاس صدای شما در گیتی جلوگیری می کند و نمی گذارد جنگ های بین الهالیِِ چرا با اعصاب خواهر من بازی میکنی و مامان خودتو نمیگی اتفاق بیوفتد.

خون: از قدیم گفته اند جواب خون را با خون میدهند نه با تیر و تفنگ و مین و اینا. در مقابل افرادی که اخلاقشان پاچه گیری است و بهتان سخت میگیرند و مرافعات گوناگون راه می اندازند با یک برگه کاغذ روی دستتان خراش بیندارید و یک چیکه خون را روی دست فرد جنجال آفرین بریزید و بگویید مبتلا به ایدز هستید. درست است که شما مبتلا نیستید اما آن فرد از ترس ابتلا جان به جان افرین تسلیم می شود و به پیشگاه نکیر و منکر بابت خون به جگر کردن شما جواب پس خواهد داد. این خودش کلی است.

آب میوه: بعضی از میوه ها قابلیت آن را دارند که با نوشیدنشان فرد تا مدتها در زمین نباشد وبه سرحدات ماه و مریخ برود. اینگونه دست یک ظالم را از زمین کوتاه می کنید. به این ترتیب با استفاده از آب بشریت نجات پیدا کرده و جنگ آب با کمترین تلفات انسانی به وقوع خواهد پیوست.

ثبت ديدگاه




عنوان