بیمارستانی تازه کشف شده از عصر همین سال های سنگی
روز مبادای زوری

هتل بیمارستان

راه راه: به گزارش خبرنگار حوزه ی سلامت خبرگزاری “لوزالمعدم قلبم” است به نقل از انقلت نیوز،بیمارستانی ۹۰تخته در گوشه سمت چپ نصف النهارمبدا، کشف شده است.
این بیمارستان در حالی، تنها از بیست درصد ظرفیت خود استفاده می‌کند که تحت حمایت صنایع پتروشیمی منطقه بوده است.به عبارتی کلی هتل است برای خودش!
گفته شده در این بیمارستان افراد با شرایط خاص پذیرش می‌شوند.
این شرایط عبارتند از:۱-انگشت شصت پایشان بلندتر از انگشت کوچیکه دستشان باشد۲-رنگ پوستشان اناری مایل به خردلی باشد۳-دوازدهه هر مراجعه کننده به مخرج ختم نشود۴-دندان شیری افراددرآمده باشد.(زیرا بخش کودکان غیر فعال است.)۵-شرایط بالا را داشته باشند.
آقای راحت الحلقوم زاده،ریئس بیمارستان ضمن بیان اینکه از بدو تولد اعتقادی به بستن قرار داد نداشته و همیشه سر این موضوع با مامانش به مشکل میخوردند ، اظهار داشت قرار داد با بیمه های پایه ای چون سلامت و تامین اجتماعی ضرری مهلک به بیمارستان است‌.
ایشان در حالیکه سعی داشتند پای راست شان را از خواب بیدار کنند تا سرکشی به قسمتهای مختلف بیمارستان را انجام دهند در واکنش به صحبتهای یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه” شیوه مدیریتی شما ،فاصله طبقاتی را بیان می‌کند”.هر چه سعی کرد خبرنگار را رپیلای کند نتوانست به همین سبب گفت اشکال از گیرنده های شما است و به سرعت وارد اتاق ایزوله شد.
راحت الحلقوم زاده پیش از محو شدن و وارد شدن به اتاق ایزوله، فوبیای حبس شدن در آسانسور، در پی مراجعات متعدد و خراب شدن آسانسور را مهم‌ترین نگرانی خود عنوان کرد.
گفته می‌شود بقیه ی قسمت های بیمارستان برای روز مبادا زیر بالش ریئس بیمارستان کنار گذاشته شده بود که با تمهیدات به کار گرفته به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا روز مبادا زودتر فرا برسد و خیال ایشان راحت شود.
یکی دیگر از مسئولان که خیلی دلش میخواست میکروفون را به سمتش بگیریم، اما ما نگرفتیم حین ادای جمله ی اصن دلمون خواست، برای بدرقه خبرنگاران مقداری گوجه و تخم مرغ خام را از طبقات بالا به پایین فرستاد.

 

#طنز نوشته ها

ثبت ديدگاه




عنوان