راهکارهای مبتلا نشدن به سرنوشت مأمور سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
چگونه می‌توان غرق نشد؟

با توجه به سانحه‌ واژگونی قایق یکی از مسئولان سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در دریاچه‌ای در شمال ایتالیا و غرق شدن وی، در خصوص پیشگیری از چنین سوانحی به ذکر چند راهکار پرداخته‌ایم.

۱- مهمترین، کاربردی ترین و پرتکرارترین راهکار موجود، آموختنِ شناست. نکته‌ای که همواره به صهیونیست‌ها توصیه می‌شود این است که بروند و شنا کردن را بیاموزند و به فرزندانشان هم آموزش دهند، چون در هر جای دنیا که باشند به کارشان می‌آید چه در سرزمین‌های اشغالی چه در سرزمین‌های عشق و حالی.

۲- حتی‌المقدور هنگام گذراندن اوقات فراغت، اول این‌ور و آن‌ور را نگاه کرده تا از عدم حضور نیروهای ایرانی اطمینان حاصل نموده و سپس به باد زدن جوج اقدام فرمایند. در صورت احراز حضور آنان در آن منطقه، دوباره به همان راهکار اول رجوع کنند. نکته قابل توجه این است که آخرین باری که هویت یک مأمور اطلاعاتی ایران در نقطه‌ای از جهان با استفاده از این‌ور و آن‌ور نگاه کردن، بهره‌گیری از دوربین‌های دید در شب، پایش ماهواره‌ای و استفاده از بانک داده سرویس‌های جاسوسی شرق و غرب عالم، شناسایی شده، مربوط به دوره‌ گروهبان یکمی محسن رضایی است.

۳- در صورت رفتن داخل قایق تفریحی، از مهارت کافی سایر مدعوین داخل قایق در زمینه‌ شنا اطمینان کسب کنند تا ببینند در صورت افتادن در آب، آن‌ها را نجات می‌دهند یا خودشان نیز موقع حادثه مانند آنها، میزان شوری آب را تست خواهند کرد، مدام آب می‌خورند و نخواهند توانست نجاتشان دهند. بنابراین باز هم اهمیت راهکار اول به ذهن متبادر می‌شود.

۴- وجود وسایل نجات غریق در قایق (از جمله تیوپ، تخته شنا و از این بادکنک‌ها که بچه‌های سه ساله قبل از آموختن شنا دور بازو می‌بندند)، به میزان قابل توجهی امکان نجات آنها را افزایش خواهد داد.
نکته: وسایل مذکور، در صورت اصابت موشک به قایق، قابل استفاده نخواهند بود.

۵- در آخرین پایش‌های آماری، اهمیت مکانِ حادثه محرز شد. اطلاعات به دست آمده از آمار ۷۸ صهیونیست غرق شده اخیر در آب، گویای این موضوع است که نزدیکی محل حادثه به اروپا و امریکا رابطه معکوس با نجات یافتن شخص غریق دارد. کارشناسان معتقدند این مسئله بازگو کننده‌ این است که اگر اروپاییان و امریکاییان قصد حمایت از یهودیان صهیونیست را داشتند، خودشان به آن‌ها زمین می‌دادند تا در آن زندگی کنند و آنان را به سمت آسیا، زا به راه نمی‌کردند.
پس با عنایت به یافته‌های علم آمار، در آخرین راهکار توصیه می‌کنیم، صهیونیست‌ها جهت گذران اوقات فراغت به قطب شمال و جنوب مراجعه کنند. چون در شرایطی که از مرگ راه فراری نیست، دست کم انتخابی بودن نوع مرگ را در دستور کار قرار دهند. شکی در این نیست که یخ زدن از غرق شدن، مرگ بهتر و کم دردسرتری است.‌ تنها لازم است برای یخ زدن به توده یخ قطوری پناه ببرند تا مبادا یخ بشکند. اگر هم یخ شکست دوباره اهمیت راهکار اول (یادگیری شنا) معلوم می‌شود.

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تمامی موارد مذکور، به پیش از وقوع سانحه اشاره دارد. در صورت بلد نبودن شنا، عدم شناسایی مأموران اطلاعاتی ایران، شنا بلد بودن بقیه مدعوین داخل قایق، نبود وسایل غریق نجات در قایق و نزدیک نشدن به اروپا و امریکا، از التماس کردن و دست و پا زدن جداً خودداری نموده، زیرا هر غلطی کنند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

ثبت ديدگاه




عنوان